Dažniausiai užduodami klausimai

1. Kaip galima atsiskaityti?

Atsiskaityti galite prekių pristatymo metu, banko pavedimu, debetine kortele, elektronine bankininkyste ar apmokėti kitoje pasirinktoje vietoje. 

2. Ar saugu pirkti internetu?

Visiškai saugu. Bendradarbiaudami su Lietuvos bankais užtikriname patogų, sertifikuotą ir saugų pinigų pervedimo būdą.

3. Ar yra papildomi mokesčiai?

Užsakius prekių daugiau nei už 11 Eur., kurjeris prekes pristatys nemokamai.Jei užsakytų prekių vertė yra mažesnė nei 11 Eur, tuomet mokamas logistikos mokestis 3,63 su PVM.Banko pavedimai, apmokant už prekes, skaičiuojami pagal tų bankų įkainius.

4. Ar užsisakytą produkciją galima grąžinti?

Pristatyta produkcija nepriimama atgal, jeigu pristatymo metu užsakovas sutinka, kad ji nebrokuota, nesugadinta, ir pretenzijų dėl kokybės neturi. 

Jeigu produkciją vėluojama pristatyti sutartu laiku, su klientu tariamasi dėl kito pristatymo laiko. Neradus bendro sutarimo, grąžinami pinigai už prekes.

5. Ar galima produkciją atsiimti pačiam?

Prekės užsakovui pristatomos tiesiai iš gamyklos sandėlio tik nurodytu adresu. 

6. Ką daryti jei produkcija pažeista ar sugadinta?

Jeigu produkcijos pristatymo metu pastebėjote, kad prekė pažeista ar sugadinta, kurjeris užfiksuos pažeidimą, ir prekės bus pakeistos. 

Jeigu turite su mumis bendradarbiavimo sutartį ir sugadintą produkciją pastebėjote po kurjerio išvykimo, susisiekite su mumis ir sutarsime dėl pažeidimo panaikinimo, ar nuostolių kompensavimo.

7. Ar gali užsakymą atsiimti kitas asmuo?

Taip, jeigu apie tai mus informavote el.paštu arba telefonu.