Prekių nėra
Prekių nėra
Prekių pristatymas
Dėl susiklosčiusios neeilinės situacijos, susijusios su COVID-19, siūlome bekontaktį pristatymą iki namų durų. Mes pasirūpiname saugumu ir laikomės visų būtiniausių priemonių siekiant užtikrinti darbuotojų ir klientų saugumą.
Saugokime vieni kitus.
1. Jeigu Pirkėjo užsakomų prekių vertė yra daugiau negu 15.00€ su PVM, tuomet prekių pristatymas yra nemokamas.
2. Jeigu Pirkėjo užsakomų prekių vertė yra iki 15.00€ su PVM, tuomet taikomas papildomas logistikos mokestis 3.63€ su PVM.
3. Prekės pristatomos darbo dienomis. Jei sekanti diena yra šventinė ar poilsio, tuomet prekės pristatomos kitą darbo dieną. Jei užsakymas padarytas iki darbo dienos 12:00 valandos, tuomet prekės paprastai pristatomos kitą darbo dieną visoje Lietuvos teritorijoje, išskyrus Kuršių Neriją.
4. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
5. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
6. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
7. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
8. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
9. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
10. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
11. Jei Pirkėjas užsako prekes į daugiabutį, kuriame nėra lifto, jis privalo tai nurodyti pastabose kurjeriui darydamas užsakymą. Tokiu atveju kurjeris prekes pristatys iki namo durų ir, esant galimybei, padės Pirkėjui užnešti prekes iki buto durų. Jei Pirkėjas neturi galimybės užsinešti prekių pats iki savo buto, tuomet Pardavėjas turi teisę atsisakyti vykdyti tokį užsakymą. Atsisakius vykdyti užsakymą, Pirkėjui bus grąžinami visi už prekes sumokėti pinigai.